Budowa Strategii Marketingowych

marketing online i offline, kompleksowe działania

STRATEGIA MARKETINGOWA

ZESTAW ŚREDNIO – I DŁUGOOKRESOWYCH ZASAD I WYTYCZNYCH POSTEPOWANIA

pozwala na zwiększenie sprzedaży i umocnienie przewagi nad konkurencją. Dzięki określonym planom jesteśmy w stanie, w porozumieniu z klientem, określić potrzeby i preferencje klientów, by skutecznie dążyć do uzyskania mocnej pozycji na rynku. Prowadzone przez nas strategie marketingowe łączą rozwój produktu z promocją, dystrybucją, ceną i zarządzaniem relacjami z odbiorcami towarów/usług, co łączy się w plan marketingowy. Później zostaje realizacja działań.

Zaczynamy klasycznie od poznania misji firmy, by poprzez cele SMART (konkretne, mierzalne, zharmonizowane ze strategią, realistyczne i umieszczone w konkretnym przedziale czasowym) przechodzić do znalezienia odpowiedzi na pytania planu marketingowego – co, jak, kiedy i za ile. Nowe produkty z reguły mają bardziej złożoną część analityczną, niż istniejące.

Jak osiągnąć cele Marketingowe?

Warto określić zadania rynkowe w oparciu o marketing mix obejmujący produkt, kanały dystrybucji, cenę i promocję. Negocjacja ceny reklamy to nasza specjalność. Często korzystamy z własnych pomysłów by zoptymalizować target działań. Mając zestawienie wszystkich elementów tworzymy plan strategiczny prowadzący do osiągnięcia właściwego kierunku i wykorzystujemy szanse na rynku. Niezbędna jest do tego analiza rynkowa obejmująca analizę wewnętrzną, zewnętrzną i analizę problemów marketingowych. Ocena słabych i mocnych stron odbywa się w oparciu o analizę SWOT (szans i zagrożeń).

W ramach naszych usług tworzymy również budżet marketingowy, którego realizację regularnie kontrolujemy.
Każda branża cechuje się odmienna specyfiką, dlatego nasi doradcy są nastawieni na osiąganie sukcesu w konkretnych sektorach, by sztukę marketingu perfekcyjnie dopasować do każdej branży. Oferujemy nasze wsparcie w handlu, telekomunikacji, mediach, branży transportowej, logistyce, medycynie i służbie zdrowia, sektorze publicznym, finansowych. W naszej pracy wykorzystujemy najnowsze osiągnięcia technologiczne i metody analizy danych.

 

Dlaczego REKLAMA MEDIALNA

TO GŁÓWNE NARZĘDZIE WSPÓŁCZESNEJ REKLAMY ?

 

Dzięki nam planowanie mediów to żaden problem. Zajmiemy się doborem środków marketingowych i kanałów. Dokładnie analizujemy potrzeby, by zarezerwować czas reklamowy i powierzchnię w korzystnych terminach, a to wszystko w konkurencyjnie niskich cenach.

Oczywiście nie są nam obce tak popularne w ostatnich czasach kampanie tekstowe, graficzne, video czy social. W ramach naszej współpracy skupiamy się na najlepszych metodach promocji w sieci. Kampanie Adwords rozliczane są głównie za kliknięcia, nie przeszkadzają innym użytkownikom sieci , a jedynie zainteresowani korzystają z dalszych etapów kampanii. Proponujemy reklamę tekstową w Google, kierowana po wpisaniu słów kluczowych do strony naszego klienta. Znajomość mechanizmów wyszukiwarki Google pozwala na poprawny dobór słów kluczowych, tekstów reklamowych. Proces optymalizacji pozwoli na weryfikację słów i docieranie w odpowiednim momencie do tych, którzy poszukują usług czy towarów znajdujących się w asortymencie klienta.

Reklama graficzna przekazuje to, co najbardziej istotne w ofercie klienta w formie obrazu. Badania dowiodły, że taka firma jest szybciej przyswajalna i bardziej przez to skuteczna Stosowanie grafiki przyciąga klientów zainteresowanych ofertą. Oczywiście sztuką jest stworzenie na tyle atrakcyjnej grafiki, by wyparła konkurencyjne reklamy graficzne i zdobyła zainteresowanie szukających. My to potrafimy. Wybieramy też odpowiednie witryny i strony, na jakich ma pojawić się grafika. Działamy sami, lub skupiamy się na indywidualnych, przesłanych do nas Waszych projektach. Zakładamy także, że reklamy pojawiać się będą klientom, którzy już znają stronę klienta, dokonały zakupu itd. w ramach tzw. remarketingu.

Social media

Bez Facebooka trudno osiągnąć tanim kosztem sukces reklamowy. Firmy docierają dzięki takim wiadomościom do klientów zainteresowanych daną tematyką. Wiadomości docierać mogą do wybranych grup dzięki danym demograficznym, miejscowości, rodzaju urządzenia itd. i przybierają różne formy – zapraszają do odwiedzin witryny, promują posty, ofertę itp. Reklamodawca zyskuje pomoc w realizacji celów biznesowych. Reklamy mogą mieć formę graficzną lub video. Dla klientów, których odbiorcami są osoby młode, proponujemy także reklamę na Instagramie.
W trosce o najwyższą jakość usług prowadzimy szczegółowe analizy, wprowadzamy niezbędne zmiany. Warto rozpocząć z nami współpracę by zyskać jak najwięcej, w dość szybkim czasie.

Przy wybieraniu platformy społecznościowej do określonej kampanii reklamowej trzeba sobie przede wszystkim zadać pytanie, na której z nich jest największa szansa na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów.

Social Media Video – największe portale społecznościowe pozwalają na publikację krótkich filmików (zwykle kilka-kilkanaście sekund), które mogą zostać efektywnie wykorzystane do działań marketingowych.

Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia?
Zobacz ile możesz zyskać.